maandag 16 mei 2011

Cadeautje !

Vandaag ben ik twee jaar samen met mijn vriend. Omdat we vandaag niet bij elkaar kunnen zijn hebben we het zaterdag al gevierd. Eerst gingen we gaan eten en daarna zijn we even uit geweest met onze vrienden.
Uiteraard horen daar cadeautjes bij !
Ik was al wéken superbenieuwd naar wat ik zou krijgen. Terwijl was ik altijd maar mijn hoofd aan het breken over wat ik hém zou kopen. Er is niets moeilijkers dan een cadeau geven aan een man. Het is dan ook altijd een beetje goed luisteren naar wat hij wel en niet leuk vindt.
Yours truly was dan ook zaterdag middag nog koortsachtig op zoek naar een cadeau, ik lijd aan uitstelgedrag :p


Maar goed, wat heb ik gekregen ? Een suuupermooi horloge van Tommy Hilfiger. Ik heb altijd al een wit horloge gewild en mijn liefste heeft goed geluisterd ;-).

Het grappige is, we stonden vorige week nog aan de juwelier en ik toonde dat horloge. " Mooooooi, heeeee", maar hij mompelde maar wat van " jaja" :p haha.
Ik ben er echt heel blij mee. Het is ondertussen al mijn derde horloge van Tommy Hilfiger, somehow vind ik dat altijd de mooiste. Elegant en klassiek en niet te duur.




Het is wel even wennen aan de cijfers op de wijzerplaat. Mijn huidig horloge heeft geen cijfers op de wijzerplaat, enkel streepjes en in het midden drie kleinere plaatjes met de dagen enzo.

Ik vind het echt leuk dat het een witte is, ideaal voor de zomer !

En wat heb ik hem gegeven ? Manchetknopen !
Opeens kreeg ik de briljante ingeving om manchetknopen te kopen. Hij is altijd zo trots op zijn kostuum en aangezien vanaf september waarschijnlijk gaat gaan werken, kan hij wel iets gebruiken om zijn kostuum mee te pimpen.

Ik kocht er van Paul Smith( hij is gek van Paul Smith). Natuurlijk ben ik er weer in geslaagd om de duurste kopen. Wat een hekel heb ik er aan als er nergens geen prijzen opstaan, in zo van die dure boetiekjes durf ik dat nooit vragen :p En dan net voor ik vertrok wist de dame mij te vertellen dat het de duurste waren. Dat kan je niet eerder zeggen ja ! Nuja, alles voor de liefde he ;-)


Het zijn niet dezelfde als op de foto maar ze lijken er op.
Ik kocht ze bij Dejaegher in Oostende, ze waren 106 euro. 

Hebben jullie ook zo'n problemen met cadeaus vinden voor mannen ? Volgende maand is het zijn verjaardag, dat zal ook weer een race tegen de tijd worden ;-)

3 opmerkingen:

  1. Prachtige kado's. Dat mag gezegd! Voor mannen kopen is niet simpel, ik probeer gewoon te kijken naar zijn hobby of interesses. Met een boekenbon ben ik meestal goed af.(hij is fotograaf en dan kan ie weer op zoek naar interessant leesmateriaal)Ik geeg gewoon graag nuttige kado's. Zoals bv. 3x gratis naar de kapper en van die dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! prachtige horloge !!

    jha cadeaus voor mannen..het blijft een probleem :)

    BeantwoordenVerwijderen