vrijdag 20 januari 2012

The Shoplog : part 2



Ik toon jullie maar gelijk in één trek wat ik eergisteren nog allemaal kocht, anders blijf ik wel ff bezig. 



Eerste stop : Planet Parfum om de gorgeous Blush Horizon de Chanel op te pikken. Het is belachelijk duur, maar eenmaal ik hem had geswatched, werd ik verliefd. En dan moést ik hem hebben ! The important issues in the life of a beautyblogger, you know ;-)



Een tweede stop werd de IPXL waar ik het Clinique Turnaround serum oppikte en de Baume Beauté Eclair van Clarins. Beide zijn skincareproducten waar ik al lang benieuwd naar was. 



Als laaste nam ik ook nog de Estée Lauder Double Wear Concealer mee. Die zou heel dekkend moeten zijn. Wie mij kent weet dat de Double Wear foundation mijn absolute holy grail is, dus deze moest toch ook es gestest worden. De kringen onder mijn ogen zijn in de examenperiode met haast niets te verbergen, wie weet doet deze het wel ?




Ik kreeg ook nog een boel staaltjes mee waaronder een heerlijke moisturizer van Sampar, ik ben al een klein beetje in love. Nadeel ? Het prijskaartje ( 69 euro, auch !). 
Voor al deze leuke spulletjes samen betaalde ik zelf maar 30 euro, koopje toch ;-) ?

xoxo

11 opmerkingen: