zaterdag 9 juni 2012

Opgemaakt !




Ik shop niet alleen graag beautystuff, af en toe slaag ik er zelfs in om producten op te maken. Vandaag een overzichtje van de flacons waar ik de afgelopen maanden het laatste pompje heb uit weten te krijgen en crèmes die tot op de bodem zijn uitgelepeld.





1. Estée Lauder Pore Minimizer Mini - prima product, al is dit voor mij niet echt een serum, het voelt eerder aan als een primer. Deze koop ik niet fullsize, maar ik ben wél benieuwd naar de Illuminator van EL uit dezelfde lijn.
2. Estée Lauder Hydrationist - héérlijke moisturizer, zeker in de warme zomermaanden. Heb er een eeuwigheid mee gedaan. Zeker en vast een rebuy !
3. La Roche Posay Rosaliac - fluide om roodheid tegen te gaan. Prima product ook, al ben ik eerder fan van de Clinique Anti- Redness moisturizer. Ben er nog niet uit als ik deze opnieuw zou kopen.
4. Rimmel Wake Me Up foundation - één van mijn favorieten, ik heb ondertussen al een nieuwe gekocht.
5. L'Oréal Infaillible foundation - ook één van mijn favorieten - is een rebuy !






Wat producten die ik op kot in Gent heb opgemaakt/weggegooid

1. Niet goed te zien maar er ligt een Essence nagelvijl - afgrijselijk ding.
2. Estée Lauder Advanced Night Repair Serum - love this stuff ! Ik heb zéker een jaar gedaan met deze mini. Toegegeven, misschien niet elke dag gebruikt maar toch, zuinig in gebruik. Koop ik zeker fullsize.
3. Vita Verde Rozen Water - gebruik ik als toner. Dit is zeker al mijn vijfde fles, geen bijzonder product maar wel een erg zachte toner die mijn gevoelig huidje wel kan appreciëren. Rebuy. 
4. Clinique Lotion uit het 3 stappen plan -  ook een fijn product, heb ik al meerdere malen aangeschaft.
5. Clinique Redness Solutions Daily Relief Cream mini  - super fantastisch product ! Telkens ik deze moisturizer gebruikte merkte ik dat er van roodheid haast geen spoor was. Koop ik zeker en vast fullsize !
6. Een Bourjois oogpotloodje dat zijn beste tijd heeft gehad.



Als laatste 2 producten van The Body Shop. Een Shea Body Butter, vond ik niet zo fijn ruiken en heb ik al sinds ik nog met mijn vorige vriend samen was, ondertussen zo'n vier jaar geleden denk ik ( oeps :d). De Body Butter is uiteindelijk op geraakt, mijn relatie heeft het indertijd niet overleefd, en deze geur koop ik niet opnieuw. Ten tweede een White Musk body lotion, zat in een setje denk ik. Héérlijke geur ! Koop ik zeker eens opnieuw.

Zo, dat was het. Hopelijk vonden jullie dit ook eens fijn om te lezen. 
Maak jij vaak iets op of stapelen de producten zich altijd maar op in de badkamer zonder dat er ooit een einde aan komt ?

xoxo !

19 opmerkingen:

  1. haha ik had ook nog een body butter van 3 jaar geleden gevonden onlangs, brr. Lekker veel opgemaakt! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Rimmel foundation moet ik dringend eens uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben ook wel benieuwd naar de Illuminator, maar ben bang dat het ook meer een primer zal zijn :P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de wake me up foundation ga ik zeker nog eens kopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ugh, de white musk vind ik een vreselijke geur :p
    Welke kleur heb je trouwens van de Rimmel foundation? Ik heb hier nog een flesje liggen dat ik niet fijn vind...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik moet echt eens wat meer producten van Clinique uitproberen... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoeveel kost de Clinique Redness Solutions Daily Relief Cream? Die lijkt me wel op het lijf geschreven ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. +- 40 euro geloof ik. Je kan ook een testkitje kopen met deze crème, een reiniger en primer.

      Verwijderen
  8. Jaaa, opgemaakte producten, fijn! Ben ook fan van die Estée Lauder crème. Vroeger maakte ik niet zoveel op, maar ik merk dat ik nu zoiets heb van: ik gebruik de producten gewoon, liever dan ze slecht te laten worden. De laatste maanden gaan de verpakkingen goed vooruit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, veel producten heb je weer opgemaakt, leuk om te lezen ook, die verhaaltjes erbij. :') De serums, wat zien die er toch altijd mooi uit! Oh my god, het oogt zo luxe. White Musk.. .. LOVE IT!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik gebruik de Vita Verde Lavendelwater. Het voelt erna erg zacht aan. Ik wou eens veranderen, maar vond het rozenwater niet zo goed ruiken als de lavendelwater. En het had ook ongeveer hetzelfde effect, dus heb ik maar de lavendelwater opnieuw gekocht ^^.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk om zoveel producten op te maken hé :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De shea body butter is fijn hé !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb die rimmel foundation ook,Super product! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik hou van de opgemaakt posts/filmpjes. Zelf ben ik ook altijd dolblij als ik ergens de bodem van zie :o) moet die wake me up foundation ook eens dringend uitproberen !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt aardig wat dingetjes opgemaakt! Ik vind dat altijd heerlijk, spullen opmaken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuke producten! ik heb ook zo'n blogpostje in mijn concepten staan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het kan zo'n deugd doen om producten op te maken hé :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Amai behoorlijk wat producten op gebruikt. Ik heb al een hele poos niets meer opgebruikt tenzij een douchegel :s

    BeantwoordenVerwijderen