zondag 1 juli 2012

Favorieten Juni

Mijn oprecht welgemeende excuses voor mijn afwezigheid de afgelopen dagen. Vrijdag had ik nog mijn thesispresentatie, wat heel veel stress met zich teweeg bracht. Daarnaast had ik nog zoveel te doen, waaronder mijn appartement in Gent leeghalen want ja, het waren de laatste dagen als kotstudent. Boehoe, ik ga het toch missen, het studentenleven. Maar, er komt natuurlijk ( hopelijk) een heel nieuw leven voor in de plaats, als werkmens. Mijn missie voor de komende tijd is een job zoeken en hopelijk een leuke vinden ! 
Vandaag mijn favorieten van de afgelopen maand. Ongelofelijk hoe de tijd vliegt. Ik kan niet geloven dat het alweer 1 juli is. 



Met mijn bleek velletje zijn zelfbruiners een must. Sublime Bronze zelfbruinende melk - Sublime Bronze One Day, mijn redder in nood en Kruidvat notencrème zelfbruiner, een serieuze aanrader voor de 5 euro dat het maar kost.



Olaz Beauty Fluid, heerlijk lichte moisturizer - Caudalie Beauty Elixir, sinds kort in gebruik, I like it so far - Evian spray - Gliss Kurr Oil Elixir.




L'Oréal Studio Secrets groene concealer - MAC Studio Sculpt - Estée Lauder Double Wear Maximum Cover.




Chanel blush - Dior blush - L'Oréal Bronzer - Manhattan blush, helaas niet meer te koop.



Naked palette & Rollergirl palette van Urban Decay.


En ik kocht nog een nieuwe stijlstang en haardroger, hoera ! 


Wat waren jouw favorieten van de afgelopen maand ?

xoxo !

13 opmerkingen:

  1. Die zelfbruiner van het Kruidvat kende ik nog niet, moet het ook eens bekijken dan. Mooie favorieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben nog altijd bang van groene concealer :p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die groene primer zoek ik al zo lang maar vind hem nergens hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. proficiat! wat heb je juist gestudeerd? veel succes met het zoeken naar een leuke job!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik studeerde dit jaar een master na master in de maritieme wetenschappen. Had al een master in de rechten voordien :-)

      Verwijderen
  5. Er zitten enkele heel bekende producten tussen waar ook ik fan van ben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Groene concealer vind ik nog steeds een beetje eng :D Die Chanel blush blijft sooo pretty!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. als werkmens is het ook best leuk, hoor. kun je meer geld uitgeven. :P ;)
    leuke spulletjes! die Chanel blush is prachtig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijne favorieten! Doet me eraan denken mijn Chanel blush nog eens boven te halen, hij is zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Misschien moet ik die zelfbruiner van het kruidvat maar eens proberen! Mijn melkflessen kunnen dat zeker gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die zelfbruiner van het kruidvat moet ik dringend eens gaan proberen precies! ^^

    BeantwoordenVerwijderen