dinsdag 3 juli 2012

Sisley Complexe Sero-Botanique

Onlangs vond ik een luxe-sample van een serum van Sisley terug en gezien mijn Estée Lauder Advanced Night Repair serum net op is, kwam dit als geroepen. Sisley is een Frans skincare merk dat zich richt op het gebruik van plantenextracten en essentiële olieën. Het is een behoorlijk duur merk dus niet voor iedereen's portemonnee weggelegd. Dit serum bijvoorbeeld kost voor 30 ml zo'n whopping 193 euro !




Het serum is bedoeld om 's avonds te gebruiken zodat 's nachts alle stoffen goed hun werk kunnen doen. Over de verpakking kan ik niet veel zeggen want het is een sample. De fullsize verpakking heeft een pompje en komt in een groene verpakking. De geur vind ik persoonlijk niet zo fijn. Het ruikt nogal 'groen'. Ik kan de geur niet thuisbrengen maar het doet me denken aan één of andere kruidenmengeling. Je moet er voor zijn. Eenmaal op het gezicht gesmeerd ruik ik het niet meer.
Het is een 'vol' serum, iets dikker van materie, waardoor één a twee druppels meer dan voldoende zijn voor het gezicht. Ik doe ondertussen al een hele tijd met deze sample van 3 ml dus met een fullsize ben je zeker voorzien voor een eind. Het serum trekt niet onmiddellijk in, blijft een paar minuten op de huid liggen. Dat stoort mij niet. ' Avonds ben ik niet gehaast, ik heb tijd. Wanneer het ingetrokken is voelt mijn huid een beetje stroef aan. Het serum legt precies een dun laagje op de huid. Again, stoort me niet. Ik smeer er daarna nog een nachtcrème over, maar ik denk dat zonder nachtcrème dit serum ook meer dan voldoende zijn werk doet omdat het zo rijk is. 

's Morgens sta ik op met een fris en zacht gezichtje. Mijn huid ziet er altijd 'helderder' uit wanneer ik het serum de nacht voordien heb gebruikt. Dit is zeker en vast een aanrader, ondanks de iets mindere geur en mocht het zoveel niet kosten, ik kocht het zeker fullsize. Sisley skincare heeft mijn aandacht getrokken. Zo vind ik de populaire crème au concombre echt héérlijk. Alleen jammer van de prijs, die is helaas niet voor iedereen zijn portemonnee weggelegd. 

Zijn jullie bekend met Sisley ?

xoxo !

8 opmerkingen:

  1. wow die prijs is echt buitenaards :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die prijs is echt hoog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is voor mij toch echt een beetje te duur! Hoe was je thesisverdediging?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sisley heeft heel wat fantastische producten waaronder hun foundations! Echt jammer van de prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook niet voor mijn budget hoor :) wie weet in de toekomst ? A girl can dream...
    Ik heb er ook nog wel wat staaltjes van, mss moet ik daar eens induiken :)

    BeantwoordenVerwijderen