maandag 30 mei 2011

Le Brumisateur par Evian - facial spray

Het beloofde vandaag een tropische dag te worden. Helaas pindakaas ! Ik heb hier enkel zon gezien rond de middag, daarna was het alweer gedaan met de pret.

Ik ben met een vriendin even snel gaan lunchen onder de middag en we hebben ons gezellig op de zeedijk gezet. Ooh wat was dat zalig. Ik woon op 5 minuutjes van het strand dus ik sta er wel snel.
Het was echt wel snikheet, daar zat ik dan in mijn sneakers en hemd met lange mouwen. Way to go Eva ! 
We hebben ook nog een superlekker ijsje gegeten ( en dat terwijl ik op mijn lijn wil letten, tss...) en dan was het terug met de neus in de boeken.

Eenmaal thuisgekomen was ik aan het smelten van de warmte en toen kwam het volgende net goed van pas : de Evian facial spray aka Brumisateur. 

Een tijdje geleden kocht ik deze, ik weet eigenlijk al niet meer waarom, maar ik heb hem nog niet veel gebruikt. Hij staat in mijn badkamer kastje te verstoffen. Af en toe gebruik ik hem als setting spray voor mijn make up maar daar is mijn Vitamin  E spray van The Body Shop toch meer voor gediend. 

Maar, als verfrisser is dit toch wel een superleuk item. Daar had ik hem eigenlijk nog niet voor gebruikt.
Het was echt heerlijk om dit op mijn gezicht te verstuiven. Ik koelde meteen af. En ondertussen zit ik het al heel de middag te sprayen :d ! Ook al is het ondertussen niet meer zo warm en zelfs aan het regenen buiten. Zo word ik letterlijk terug wakker tijdens het studeren :d !

Ik vind dit best wel een leuk item en zal hem zeker meenemen op reis, als ie tegen dan nog niet op is tenminste. Nou ja, dan koop ik gewoon een nieuwe he ;-)

Op de flacon staat : *moisturizes, refreshes, tones*. Ik heb wel vaker gelezen op beautyblogs dat je dergelijke spray kunt gebruiken om je make up te fixeren. Dat heb ik nu al een paar keer gedaan, niets speciaals op aan te merken eigenlijk. Maar ik gebruik liever mijn spray van TBS voor mijn make up. 
Deze facial spray dient naar mijn mening toch voornamelijk om te verfrissen en is dan ook ideaal voor in de handtas op warme dagen.

Eigenlijk is dit best wel duur. Ik denk dat het 5,50 ofzo was. Dat vind ik toch veel geld voor een water spraytje. Ik denk dat ik in de winkel verkeerd heb gekeken naar de prijs, er stond 2,90 ofzo. Ik schrok me een hoedje als ik mijn kasticketje kreeg :d ! 

De Brumisateur van Evian bestaat in 3 formaten. Ik heb het middelgrote formaat. Er zit 150 ml in.

Eindoordeel : Het is een leuk en handig product. Zeker tijdens warm weer en onderweg. Ik zou het zeker opnieuw kopen. Maar, als ik een goedkopere variant zie, is dat voor mij ook prima. De prijs mag wat mij betreft toch net iets lager zijn.
Ik geloof dat er in de huidige LE van Essence een soort spray zit maar dat vertrouw ik eerlijk gezegd toch niet. Dan mss toch liever de volle prijs betalen voor deze hier van Evian  !

3 opmerkingen:

  1. Ik heb er eentje van Avène en die gaat mee op vakantie! Heerlijk om je even te verfrissen! Ik heb alleen altijd schrik dat zo'n fles 'ontploft' als ie de hele dag in een warme auto ligt, gelukkig nog niet gebeurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het belachelijk om geld uit te geven voor mineraal water. Het is een mooi marketing product maarde prijs is natuurlijk belachelijk. Ik heb een simpel spray flesje waar ik mineraal water in giet en meeneem. Is precies hetzelfde, en 10 keer goedkoper. Om mijn makeup te zetten gebruik ik Fix+, daar zitten in ieder geval nog wel vitaminen in :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Noelle : Ja, het is wel nogal duur he. Leuke tip van, ik moet mss ook maar eens zo'n sprayflesje kopen en er gewoon water in doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen