maandag 20 juni 2011

De nieuwe Miss USA !

Gisteren werd de nieuwe Miss USA verkozen en het werd de Californische schone Alyssa Campanella. Ze is 21 jaar oud en komt uit Los Angeles.

21 jaaaar : omg, look at that body ! *jaloooers* 



Ze ziet er wel een beetje té mager uit en té gespierd. Maar dat is dan weer mijn persoonlijke mening. 
De bolletjes bikini is wel leuk ! Ik ben zelf gek van bolletjes :d ! 


"OMG heb ik gewonnen ??" Die gezichtsuitdrukkingen zijn altijd zo hilarisch !




De vier laatste finalisten - wat zijn het toch allemaal prachtige dames ! Maar volgens mij is er wat gewerkt aan de blonde, nuja, het blijft een mooie dame.

 De vorige Miss USA ( denk ik) 

 Verbazing alom :d !
Ooh en de runner up - die denkt waarschijnlijk bij zichzelf : aaaaaah I'll kill you, ik wilde winnen ! Denk maar aan Miss Congeniality toestanden. Aah wat is dat toch een heerlijke film :d ! Die word ik nooit beu !



Prettige maandag allemaal ! ( als we even het slechte weer vergeten)

2 opmerkingen:

  1. Haha, zalige film! Ik vind haar ook wat te mager/gespierd, maar dat zal wel nodig zijn om zo een wedstrijd te winnen, niet? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind Miss Alabama de mooiste, zij heeft een mooi zacht 'missen' gezicht. De winnares is ook wel mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen