zondag 3 juli 2011

Au revoir ! dienstmededeling

Wanneer jullie dit lezen zit ik op het vliegtuig richting Londen, vanwaar ik maandagmiddag vertrek voor een lange vlucht naar San Diego.


Ik vertelde het jullie al vorige week, ik heb niet kunnen vooruitschrijven, maar ik heb mijn laptop mee en zal regelmatig wel eens een blogpost kunnen schrijven. 


Dus bij deze, ik ben een maandje afwezig. Maar in gedachten ben ik bij jullie, hihi ;-) Ik ga het bloggen echt missen hoor. De laatste weken zijn zo hectisch geweest, ik had nooit gedacht dat afstuderen zo druk kon zijn. Dus het bloggen is er een beetje bij ingeschoten. Mijn bureau ligt nochtans vol post-its met ideetjes ! Na mijn vakantie neem ik dan ook volop de draad weer op. 


Hebben jullie leuke plannen ? Ik wil jullie alleszinds een mooie zomervakantie toewensen met heel veel zon. Enjoy life & love ! 

tot gauw !

xoxo

2 opmerkingen: