zondag 25 september 2011

Film : Crazy Stupid Love


 Toen ik in de VS was werden we om de oren geslagen met de trailers van deze film en ik wilde hem dolgraag zien. Helaas kwam hij net uit twee dagen voor we vertrokken, we zijn niet meer tot in een movie theatre geraakt dus het werd wachten tot hij bij ons uit was. 
Gisteren ben ik hem dan uiteindelijk gaan bekijken en O M G wat is ie goed !
Ik heb in geen tijden meer zo'n goeie ' commerciële' film gezien !


Het verhaal :
Cal Weaver ( Steve Carell) wordt gedumpt door zijn vrouw Emily ( Julianne Moore) en zit avond na avond in een fancy bar te zeuren over haar. Op een gegeven moment krijgt Jacob ( een véél te sexy Ryan Gosling) medelijden met hem en neemt hem onder zijn vleugels om Cal wat hipper te maken.
Sindsdien heeft Cal heel wat succes bij de vrouwen maar toch mist hij Emily. Ondertussen heeft Jacob kennis gemaakt met Hannah, waar hij head over heels verliefd op wordt.
Wat daarna volgt is a series of unfortunate events die ongelofelijk hilarisch zijn, maar uiteindelijk is er wel een happy ending, zoals altijd met romcoms natuurlijk.

Hoewel het einde voorspelbaar is, vond ik het toch een onderhoudende film. Ik heb me geen moment verveeld of het gevoel gehad dat het saai was.
Steve Carell speelt zijn rol ongelofelijk goed en Ryan Gosling is gewoon sexy, die hoeft zelfs niets te zeggen ;-). Daarnaast speelt ook de lovely Emma Stone er in mee, al is het maar een kleinere rol. Ik vind haar zo'n heerlijk verfrissend figuur. Ze ziet er niet zo afgeborsteld en freakishly perfect uit. I like it !




Anyways, een supergoeie film die iedereen moet gezien hebben !

1 opmerking:

  1. Deze wil ik zeker zien ! Al was het enkel maar omdat Ryan Gosling er in meespeelt :)

    BeantwoordenVerwijderen