vrijdag 23 september 2011

Ooglook met Les Oeillades


Omdat je het ijzer moet smeden wanneer het heet is : een ooglook met het paletje van Lancôme die ik jullie gisteren reeds toonde.
Het paletje is bijzonder eenvoudig om mee te werken, de kleuren zijn goed gepigmenteerd en zijn eenvoudig te blenden. Je kan er ook allerlei kanten mee uit, slechts twee kleuren gebruiken of toch alle vier, het kan allemaal.
Ik maakte een eerste look waarbij ik niet te hoog ben gekomen de oogschaduw, ik noem het mijn semi - smokey eye. Dit is een heel draagbare look voor overdag.





Een tweede ooglook : met de donkerbruine kleur ben ik een stuk hoger gegaan en zo kan je meteen van je 'daglook' een 'avondlook' maken. Het geheel wordt dan een " echte" smokey eye. 












Je moet mij excuseren, ik ben niet bepaald fotogeniek vandaag, so focus on the make up ladies !

De producten die ik heb gebruikt :
- Monistat Chafing gel als primer
- Wnw Concealer paletje
- L'Oréal Infaillible foundation
- Catrice poeder
- Illamasqua blush in Lover ( thank you Alana voor die !)
- Guerlain Les Météorites
- Les Oeillades Lancôme
- Chanel Rouge Coco in Peregrina



Have a great weekend y'all !


PS: anyone up for a blogsale ?

2 opmerkingen: