maandag 13 februari 2012

Eye of the day met Kiko




Vandaag een ooglook met het paletje Luxurious Gold & Plum van Kiko.  De kleuren zijn allemaal heel mooi gepigmenteerd dus het is een fijn paletje om mee te werken. 
Ik ben begonnen met de UD Primer Potion als basis op mijn oogleden. Daarna heb ik de lichtste kleur uit het paletje over mijn ooglid gedaan. Ik heb graag een lichte kleur om mijn oogleden, dat maakt het makkelijker om te blenden soms. Dan volgde de olijfgroene kleur  die ik tot het midden van mijn oogleden heb geblend en een beetje naar boven toe in mijn arcadeboog. 
De paarse kleur deed ik vervolgens in mijn arcadeboog en die blendde ik zo uit. Er zat nog een beetje zwart op mijn brush dus de kleur is iets donkerder uitgevallen dan de bedoeling was. Note to self : clean brushes more ! 
Als highlighter op mijn wenkbrauwbot gebruikte ik Virgin uit het UD Naked Palette. Dit is mijn absoluut favoriete highlighter voor onder de wenkbrauwen.




Om het geheel af te werken gebruikte ik een donkerbruin oogpotlood van Bourjois en de MaxFactor False Lash Effects mascara. Als foundation gebruikte ik de L'Oréal Teint Parfait en mijn blush is de Horizon de Chanel blush ( coming up !). 









You like ?

Ik ga echt proberen wat vaker ooglooks te maken. Promise !

xoxo

7 opmerkingen: