zondag 12 februari 2012

Opgemaakt !


Eindelijk heb ik nog eens tijd voor een blogpost. Het is een hectische week geweest en ik was behoorlijk uitgeput. Mijn laatste examen was eergisteren, die is goed gegaan, al had ik liever wat meer punten gezien. Oh en de punten v alle examens zijn binnen en ik ben geslaagd voor alles, joepie !
Goed, ik vind het altijd leuk om eens te zien wat andere op maken. Vandaag toon ik jullie wat ik de afgelopen tijd zoal heb opgemaakt.


Some foundations : de Estée Lauder Double Wear. Jullie weten ondertussen dat dat een grote favoriet is. Die schaf ik zeker opnieuw aan. De Maybelline Dream Satin Liquid heb ik ook al meedere malen aangeschaft. Als laatste de Revlon Photoready HD foundation. Ik was hier aanvankelijk niet zo enthousiast over maar achteraf bekeken was het wel een fijne foundation. Revlon wordt jammer genoeg niet meer verkocht in de Inno in Oostende of Gent, ik zal in Antwerpen moeten kijken als ik deze nog eens wil.

Een Rituals Awareness toner. Ik krijg hier altijd een glowy gezichtje van dus het is zeker een aanrader.
De kop van een Zoeva brush. Ik kon hem lijmen maar had daar geen zin in dus de vuilbak in er mee. Geeft een goed excuus om eentje van Mac te halen.
De rode fles is een body lotion van Garnier die zeker al drie jaar op mijn kot stond. Het werd eens tijd om hem op te gebruiken. Die vond ik niet zo fijn dus dat wordt geen rebuy.

Als laatste de Holy Grail concealer of all times : de Bobbi Brown creamy concealer kit. Dit is zeker de meest dekkende concealer die ik al heb geprobeerd. Het grote nadeel : de prijs ! Je betaalt ongeveer 30 euro hiervoor. Aangezien de concealer best snel op gaat, is dat wel een beetje duur. Ik zou hem zeker opnieuw kopen, enkel de prijs is een killer.

Goed, dat was het een beetje. Ik ben altijd blij als ik wat spullen heb op gemaakt. Dan weet ik tenminste dat ik ze ook gebruik.


Have a happy sunday !

xoxo

12 opmerkingen:

  1. Ik ben zelf ook erg benieuwd naar de creamy concealer kit van Bobbi Brown. De prijs houdt me inderdaad een beetje tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie producten vooral die foundation van estee lauder en concealer van Bobbi Brown

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De Dream Satin Liquid daar was ik in het begin ook heel enthousiast over, maar na hem een tijdje te gebruiken gaf deze me verschrikkelijke acné.

    Revlon is momenteel nog steeds tekoop in de Inno in Antwerpen, 'k zag het gisteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt best veel foundations opgebruikt, zelf krijg ik ze maar nooi op!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben een echte foundation addict dus ze gaan er wel snel door.

      Verwijderen
  5. Gefeliciteerd!!!
    Ik had hetzelfde met deze Revlon foundation :P Maar nu ben ik er wel fan van geworden. Ik moet mijn foundations ook eens goed opmaken, heb er op dit moment te veel van :P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie producten heb je opgemaakt! Ik ben echt benieuwd naar de Bobbi Brown concealers, ik hoor er zoveel goeds over!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik krijg altijd een goed gevoel als ik producten opmaak, haha! En vind het zeker ook leuk om dat van anderen te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Behoorlijk wat opgemaakt zo te zien! En proficiat met de goede punten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je de concealer wel gewoon weer opnieuw koopt, teken dat hij echt heel goed is! :) Haha, inderdaad een goed excuus om een MAC brush te halen. xd

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat met je punten Eva! Ik heb zelf ook de BB concealer en zoals je zegt, de beste concealer ever! Ik zal me de Estée Lauder Doucle wear toch eens moeten aanschaffen maar op dit moment ben ik hooked aan de prolumière van Chanel - die sinds dit jaar niet meer wordt gemaakt :(

    BeantwoordenVerwijderen