maandag 23 april 2012

Rimmel Lemon Drop




Een tijdje terug kocht ik een Rimmel I love lasting finish nagellakje in de kleur Lemon Drop. Het was nog in de tijd dat de zon scheen. Remember anyone ? Ik alleszinds niet meer. Zeg maar in de tijd dat de dieren nog spraken ofzo. Het lenteweer mag nu wel écht komen hoor. Maar goed, om toch een beetje sunshine in tha house te brengen, een vrolijk sorbetgeel lakje ! 



De Rimmel I love lasting finish lakjes kosten maar 4,99 eur en zijn daarom best wel moeilijk te weerstaan. Kiezen was een lastige opdracht, ik stond op een gegeven moment met 4 lakjes in mijn handen, maar ik koos er dan toch Lemon Drop uit. Alle lakjes hebben overigens superleuke namen ! Lemon Drop maakt dan ook nog eens deel uit van de 'fruity' serie. Zo staat het toch op het flesje ;-) !


Het lakje lakt eerlijk gezegd niet zo fijn. Na drie lagen dekt het nog niet volledig en de lak is dik en stroperig. Er zaten ook meteen alweer 'putten' in mijn nagellak, check maar de foto. Dat heb ik vaak eigenlijk, het zal wel aan mij liggen, maar omdat het zo'n dikke lak is, is het haast onvermijdelijk. Ik had ook gehoopt dat de kleur net iets transparanter zou zijn. Het is nogal, ehm, geel zeg maar. Staat waarschijnlijk heel mooi op getinte huidjes maar bij mij, not so much. Ik denk dat ik deze maar cadeau doe aan mijn zus. 




Oh ja, zo zien mijn nagels er altijd zo uit als ik ze net gelakt heb. Ik ben niet echt handig met nagellak :d ! Maar jullie kunnen misschien wel goed zien zo dat het best wel een dikke lak is en eigenlijk niet zo pretty. 

Heb jij al eens een Rimmel I love lasting finish lakje geprobeerd ?

xoxo !

16 opmerkingen:

  1. Rimmel lakjes zijn zeker erg fijn ^^ Leuk kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer dat je hem niet fijn vindt, ik heb een grijze variant hiervan en die lakt echt goddelijk. :) De kleur is wel heel mooi, maar ik snap wat je bedoeld. Zodra een lak dik is, krijg je hem er nog moeilijk op. De putten heb ik wel eens als mijn nagels vet zijn! :O De kleur is trouwens wel prachtig om te zien. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een leuke kleur maar niet gemakkelijk om te dragen. Het staat wel erg mooi bij een gebruinde huid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer van de kwaliteit want de kleur is wel prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kleurtje, past mooi bij andere pastelkleuren.

    Check mijn blog ook eens :) http://chicadeahora.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had hetzelfde! Een beetje te dikke lak naar mijn zin maar ik denk dat iemand met lange nagels (die ik dus niet heb!) er makkelijker mee overweg kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer dat hij dik is, want de kleur zelf is mooi :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer dat hij zo stroperig is, maar het is wel een leuk kleurtje! Ik vind de Rimmerl lakjes over het algemeen heel erg fijn en ze blijven ook nog eens goed zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. kleurtje is mooi, jammer dat ie niet zo fijn is =(

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heb nog geen één lakje van de Rimmel I love lasting finishes geprobeerd, maar lijkt een mooi, zonnig kleurtje! Perfect voor de zomer, zal er zeker eens naar kijken als ik nog eens in het Kruidvat ben! :)

    BeantwoordenVerwijderen