woensdag 5 december 2012

Favorieten December 2012

Dag lieve lezers,


Ik heb al een week niet meer geblogd. Shame.on.me.

Om eerlijk te zijn, het is echt wel schipperen tussen het werkleven, mijn thuis, mijn vriend zijn thuis, naar de fitness rénnen achter het werk want vanaf 18u is het daar vechten om een toestel, en het bloggen. Het zal binnenkort beteren want vanaf februari normaal gezien gaan we samenwonen. Dan moet ik niet meer uit mijn handtas leven. De inhoud daarvan wisselt af tussen pyjama's, ondergoed, toiletgerief, fitness spullen en mn munchies om mee te nemen naar het werk.
Tel daar nog eens bij op dat ik met de fiets naar het werk moet en met het weer van de afgelopen weken ( = basically elke dag natgeregend), daar zou een mens al eens weemoedig van worden. Het is dat ik een bedrijfswagen krijgen wanneer ik doorgroei, ik had al een wagen gekocht. Niet meteen enthousiast worden, dat doorgroeien kan ten vroegste binnen 2 jaar en dat is dan in de veronderstelling dat ik snel evolueer, anders is het 3 jaar en als ik zo traag als een slak ben, dan is het 4 jaar. Enfin, zo lang ik de kost van een wagen kan uitstellen, zal ik het houden bij mijn fiets. Ik woon zodanig dicht bij het werk ( 5 min fietsen), dat het niet de moeite is om ene te kopen. Mijn vriend heeft een bedrijfswagen, brandstof en al betaald, dus in het weekend zit ik wel goed ;-). 

Ik kan toch wel klagen he. Voor de rest alles goed hoor. Ik doe mijn werk graag en het valt heel goed mee allemaal !




Al mijn gezeur terzijde, over naar de favorieten van afgelopen maand ! Het is alweer 5 december dus ik loop achter maar dat mag de pret niet drukken !



De Garnier Intensive 7 days body milk met mango-olie. The.best.bodylotion.ever. Mijn huid wordt hier zoo zacht van en het kost maar iets van een 5 euro.
De L'Oréal Mythic oil 
Action Hegron wonder serum spray voor een volumineuze coupe


Mac FIX + spray - altijd een redder in nood 
Estée Lauder Double Wear - need I say more ?
Mac Skin Base Visage primer - the best !
Valentina Eau de Parfum - heerlijk !



UD Naked palette - zoo handig voor alledaags make-up
Eigen samengesteld paletje van MAC met oa Satin Taupe en Naked Lunch
Dior Diamond Rose highlighter - helaas discontinued
Mac Vintage Grape blush - een van mijn favoriete kleurtjes !


De foto's zijn een beetje craptastic - met dank aan het winterweer- maar zo heb ik jullie toch weer eens mijn favorieten getoond en terwijl een update gegeven van mijn leven.
De ene week lukt het mij goed om om de 2 dagen in een blogpost te voorzien, de andere week gaat het totaal niet. Maar ik doe mijn best, cause I love you guys ( ehm girls !) & ik doe het gewoon heel erg graag !


xoxo !


14 opmerkingen:

  1. Die bodylotion van Garnier blijft ook in mijn favorieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Druk druk druk! :D Sinds ik mijn nieuwe job heb is het bij mij ook al beter *Hoera voor een vast uurrooster!*
    Mooie favorieten ook trouwens ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We snappen het hoor, je moet echt nog je ritme vinden. En het is niet gemakkelijk als je dan nog eens moet schipperen tussen jouw thuis en je vriend zijn thuis.
    Maar 5 minuten van uw werk wonen, is wel luxe, daar moet je zeker geen wagen voor kopen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou niet van favorieten...
    If you know what I mean :'D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele fijne favorieten. De Estee Lauder fdt is inderdaad super fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wow, you have Vintage Grape! It's a pretty bold blush, but it's really pretty! The perfume bottle is gorgeous. Kinda reminds me of a wedding dress :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik moet eens ook weer die Estee Lauder foundation kopen.... gebruik er nu een proefje van (veel te licht, maar toch) en wist opeens waarom ik hem vroeger zo fijn vond.
    wat heerlijk trouwens dat je zo dichtbij het huis woont! wij hebben ook maar een auto (net andersom) en het is nog goed te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bij mij gaat het nu ook even totaal niet. Ik zit tot over mijn oren in het werk en als ik kan zijn de batterijen niet opgeladen van het fototoestel :p

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk!! Ik heb ongeveer hetzelfde MAC palletje :p

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dior Diamond rose en de L'oreal haarolie <3 deze 2 hebben ook al vaak bij me in favoriete artikels gezeten. Naar de Serum spray van de Action heb je me nu ook benieuwd gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen