woensdag 20 maart 2013

Esprit !

Ik kijk altijd uit naar de nieuwe trends voor de lente/zomer. Véél leuker dan de winter. Doe mij maar een frisse look in plaats van al dat zwart en bruin. Esprit heeft voor deze lente heel wat leuke trends voor ons in petto. Zo is het helemaal  in om in zachte kleuren rond te lopen. Staat altijd classy en chique, en toch kan je het zo casual maken als je zelf wil. Combineer een poederroze chino met een wit shirtje en een grijze cardigan en je bent helemaal in ! Het wordt hoog tijd om aan lente - shopping te doen me dunkt !  Deze trend doet mij ook altijd denken aan een rustig weekendje aan zee, met de haren in de wind en een zonnebril op de neus. 





Of streepjes, always a classic ! Als je een print hebt op je kledij, zoals streepjes, geeft dat meteen een ander effect en maak je je outfit net wat minder saai. Zeker de marineblauwe & witte streepjes, oh dat vind ik altijd zo cute ! Al moet ik eerlijk toegeven dat ik zoiets zelf niet liggen heb. Ondanks het feit dat ik aan de zee woon en zo'n sailor-trui eigenlijk in mijn kast moet liggen hebben ;-). Nee, doe mij maar streepjes op een rokje of kleedje, zoals hieronder. Office-proof én fashionable !


Zelf vind ik het altijd heel leuk staan om een simpel tshirt of blousje te dragen en dan gepimpt met een leuk vestje of cardigan. Wat denken jullie van deze hier, leuk he ?  En zo combineer je nog eens twee trends in één want ook de aquatinten zijn back voor de lente/zomer.



Ik zie mij al rondflaneren met dit vestje en een lichtgrijze jeans en een paar leuke ballerina's. Nu nog de zon en ik ben helemaal gelukkig ! 

De laatste nieuwe trends bij Esprit kan je heel gemakkelijk terugvinden op de Esprit blog. Er worden leuke collages gemaakt met uiteraard Esprit kledij én een linkje naar de webshop zodat je meteen je favoriete outfit kan aanschaffen. De Esprit webshop is trouwens een aanrader, ik heb hem zelf al meermaals gebruikt en de service is uitstekend !

Wie is ook fan van Esprit ?!

xoxo
E.

1 opmerking:

  1. Ik shop eigenlijk zelden bij Esprit. Meestal vind ik de kleding wat te gewoontjes. En ze hebben ook niet altijd mijn maat.

    BeantwoordenVerwijderen