zaterdag 16 april 2011

Catrice Lippies

In een van mijn vorige posts kon je mijn Catrice haul zien. Vandaag toon ik jullie de lipstick en lipgloss die ik gekocht heb.
Het zijn beide neutrale kleurtjes, dat draag ik eigenlijk het liefst op mijn lippen. Dat staat mij altijd goed, ongeacht welke ooglook of blush of gelijk wat, nude lips doen het altijd voor mij en behoren eigenlijk tot mijn signature look.


Ik begin met de lipstick. De kleur die ik jullie toon is Be Natural. Dit is de lichtste kleur in de Ultimate Colour lijn. Het is een nude-rozige kleur die mooi glanst.

Naar mijn mening blijft de lipstick toch behoorlijk lang zitten. Een drankje kan hij aan, een maaltijd heb ik eigenlijk nog niet uitgetest. Ik denk niet dat deze lipstick een maaltijd overleeft. Vorige week ging ik uit op zaterdag en ik had deze lipstick op en ik had toch de indruk dat ik hem na een paar drankjes terug mocht bijwerken. Achja, als ie op zijn minst 2u blijft zitten, ben ik al lang blij ;-)
De lipstick dekt ook wel heel erg goed. Ik heb van mezelf behoorlijk donkere lippen en dacht dat de lipstick niet veel zou doen voor mij maar hij dekt toch volledig. Pluspunt !
Over de verpakking kan ik kort zijn : een stevige zwarte huls, clean en strak. Geen opmerkingen daar over. Ik vind ze er minder cheap uitzien dan de vorige versie.


Dit was de meest neutrale kleur, ik vind de andere kleuren uit de Ultimate Colour lijn behoorlijk fel, voor mij dan toch. Het gaat meteen naar fel oranje, fel rood, roze, paars ... Dat vind ik wel jammer. Er mochten best nog wat meer neutrale kleurtjes in gezeten hebben. Ik ben misschien maar wat aan het muggenziften. Het is een fijne lipstick zonder franjes die mooi blijft zitten voor een super prijsje ( ik dacht 3,49 euro). Ik zal misschien maar eens "wild" doen en eens een meer felle kleur kopen, haha ! :d



De lipgloss is de kleur Bare Necessity. Nou, de naam dekt de lading wel. Dit is gewoon een fijn nude glossje, behoorlijk transparant met een heel klein beetje kleur in. Hij blijft behoorlijk lang zitten, overleeft zeker een drankje, mogelijks zelfs meerdere ;-) Ik vind de andere kleuren uit de Lip Appeal lijn ook best mooi, gewoon lekker draagbaar. De enige opmerking die ik heb is het borsteltje, het is een beetje vervelend in gebruik. Details, details ... :-) Ik vind het eigenlijk de gloss-versie van de lipstick. Ze zijn quasi identiek en kunnen perfect over elkaar gebruikt worden.




Rechts zie je de gloss, links de lipstick

Mijn algemene conclusie : het zijn allebei fijne lipproducten, ik zou ze zeker en vast aanraden en zal er zelf ook nog wat aanschaffen, als ik de juiste kleurtjes vind ;-)

1 opmerking:

  1. Ik ben het helemaal met je eens dat er wel wat meer neutrale kleurtjes in de lijn moeten komen. Ik stond van de week ook te kijken en ik vind alle lipsticks wel heel fel en omdat ik een medium huidskleur heb is deze kleur denk ik weer net iets te licht

    BeantwoordenVerwijderen